مشکلی به نام محتوا در نمایشگاه‌ها

علی حیدری / کارشناس بازار بورس

آنچه از ذات نمایشگاه‌های تخصصی بر می‌آید با این هدف است که کالا و خدمات در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی و عامه مردم قرار گیرد و کالاها در یک نگاه رقابتی مشاهده شوند. در ایران تعریف نمایشگاه به گاه نزدیک تر است. شرکت‌ها و موسسات، کالا و خدمات خود را به نمایشگاه می‌آورند تا بند.


فورکس در یک دقیقه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت آسانسور ایمن آسانبر لیان (بوشهر لیفت) cruzc4bl CaNt خرید از گناوه وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی | یونس صادقی مد و فشن آپشن خودرو | گندم کار گراف تور پرسش مهر ۱۸ سال تحصیلی ۹۷-۹۶ مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران نگاه به زیبایی